Στο αεροδρόμιο του Βερολίνου στη Γερμανία εγκλωβίστηκε ζευγάρι Πατρινών εξαιτίας ενός απροσδόκητου περιστατικού που είχε ως αποτέλεσμα το αεροπλάνο να αναχωρήσει με τελικό προορισμό την Ελλάδα και εκείνοι να παραμένουν στους χώρους αναμονής αναζητώντας λύση για την επιστροφή τους.
«ΜΑΣ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ..»
«Μας εγκατέλειψαν εμένα και τη σύζυγό μου στο αεροδρόμιο του Βερολίνου» καταγγέλλει στην εφημερίδα «Πελοπόννησος» ο Νίκος Σαγώνας, ψάλτης στον Ι.Ν. Αγίας Ειρήνης στον Ριγανόκαμπο.
ΓΟΛΓΟΘΑΣ
Ο «Γολγοθάς» για το ηλικιωμένο ζευγάρι άρχισε το πρωί της περασμένης Παρασκευής, οπότε ήταν προγραμματισμένο να «πετάξουν» για Αθήνα στις 11.40π.μ. με πτήση ελληνικής αεροπορικής εταιρείας. Κατά τον έλεγχο επιβίβασης, όπως αναφέρει ο κ. Νίκος, οι ελεγκτές της εταιρείας δεν δέχονταν τα έγγραφα των μοριακών τεστ -παρότι αρνητικά- με το αιτιολογικό πως το αποτελέσματα ήταν γραμμένα στα Γερμανικά και όχι στα Ελληνικά(!).
«Επιμείναμε στην ουσία του τεστ και όχι στη γλώσσα γραφής, όμως η συμπεριφορά τους ήταν απαράδεκτη. Αυτοί κολλήσανε στην γλώσσα και επέμεναν. Εννοείται, ότι μείναμε εμβρόντητοι και έντρομοι βλέποντας τους ελεγκτές να κλείνουν τις πόρτες της φισούνας οριστικά για μας» περιγράφει, επισημαίνοντας ότι «στην ιστοσελίδα της αεροπορικής εταιρείας αναγράφεται με σαφήνεια πως «τα αποτελέσματα των τεστ πρέπει να αναφέρουν το ονοματεπώνυμο του επιβάτη (όπως αυτό αναγράφεται στην ταυτότητα ή το διαβατήριό του) και θα γίνονται δεκτά στις παρακάτω γλώσσες: Ελληνικά, Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά, Ιταλικά ή Ρωσικά».
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ξεπερνώντας το αρχικό σοκ, απευθύνθηκαν στη Διεύθυνση του αεροδρομίου, αναζητώντας εξηγήσεις για το συμβάν. «Μου απάντησαν εγγράφως ότι λυπούνται πραγματικά για την ταλαιπωρία μας, αλλά την ευθύνη για την επιβίβαση έχει η αεροπορική μας εταιρεία, προτρέποντάς μας να έρθουμε σε επικοινωνία. Τηλεφώνησα δυο φορές με την εξυπηρέτηση πελατών και έστειλα email. Στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε, μας πρότειναν ως λύση να πληρώσουμε επιπλέον των όσων δώσαμε και 780 ευρώ για να φτάσουμε τελικά στον προορισμό μας, την Αθήνα, με άλλη αεροπορική εταιρεία!», δηλώνει ο κ. Νίκος.
ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ
Εξακολουθώντας να βρίσκονται «κολλημένοι» στο αεροδρόμιο με τις ώρες να περνούν χωρίς να λαμβάνουν ανταπόκριση στο αίτημά τους από τους υπεύθυνους της αεροπορικής στην Ελλάδα. Την επομένη ημέρα επιχείρησαν εκ νέου επικοινωνία αναζητώντας λύση για την επιστροφή τους, «μάταια όμως…. η αρμόδια υπάλληλος κατέγραψε για τέταρτη φορά το αίτημά μας και μας είπε ότι απάντηση μέχρι στιγμής δεν υπάρχει. Μέσα σε όλα αυτά ήμασταν και άτυχοι για τον επιπλέον λόγο ότι μεσολάβησε σαββατοκύριακο, με ό,τι αυτό σημαίνει στη χώρα μας. Λογικό είναι από τη μεριά τους. Αυτοί στην ξεκούρασή τους και εμείς στην αγωνία και τον αγώνα μας για την επιστροφή μας», λέει ο κ. Νίκος εξαντλημένος και αγανακτισμένος από την «Οδύσσειά» τους, σπεύδοντας να επισημάνει ότι μέχρι τις 12 χθες το μεσημέρι δεν είχαν λάβει καμία απάντηση από τους αρμοδίους της αεροπορικής εταιρείας, με την οποία και έχουν ταξιδέψει πολλές φορές.
ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ «ΚΟΡΟΪΔΙΑ»
«Εκεί που καθόμασταν σε ένα καφέ του αεροδρομίου με τις ώρες και «χαζεύαμε» τις προσγειώσεις και απογειώσεις των αεροπλάνων και σκεφτόμασταν τι πρέπει να κάνουμε, ξαφνικά λάβαμε ένα e-mail στο κινητό μας τηλέφωνο, από την αεροπορική εταιρεία. Πήραμε μια ανάσα, είπαμε: «Μας σκέφτηκαν». Οταν όμως διαβάσαμε το μήνυμα, μείναμε άναυδοι. Μας ζητούσαν να αξιολογήσουμε πώς περάσαμε κατά τη διάρκεια της πτήση μας! Δηλαδή η κοροϊδία μας στο απόγειό της» αποκαλύπτει στην «Π» ο Νίκος Σαγώνας.
Των ΜΑΡΙΑ Κ. ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΩΣΤΑ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΥ - pelop.gr
Comments