• HellasNetTv

Στην Πάτρα Μητσοτάκης – Καραμανλής για την εκκίνηση μεγάλων έργων


«Πολύκροτο» πολιτικά θα είναι, για την Αχαΐα, το πρώτο δίμηνο του 2022, αφού η κυβέρνηση ετοιμάζεται πυρετωδώς να χειριστεί -ουσιαστικά και επικοινωνιακά- την εκκίνηση δύο σημαντικών έργων υποδομής, όπως είναι η έναρξη της ενιαίας κατασκευής του αυτοκινητόδρομου Πατρών -Πύργου και του τελευταίου τμήματος της σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής Ρίο – νέο λιμάνι Πάτρας.


ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ


Στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, σύμφωνα με πληροφορίες της «Π», βρίσκεται σε εξέλιξη η επεξεργασία σχεδίου, που έχει ως χρονική αφετηρία την 14η Ιανουαρίου, ημέρα δημοπράτησης του μεγάλου έργου για το ηλεκτροκίνητο τρένο, το οποίο περιμένει η Πάτρα εδώ και δεκαετίες.


Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ


Δεν αποκλείεται, η εργολαβία των 477 εκατ. ευρώ να συνδυαστεί με την παρουσία του υπουργού Κώστα Καραμανλή στην περιοχή, αφού από την αρχή της θητείας του μέχρι και σήμερα, έχει πάρει προσωπικά το θέμα πάνω του, κρατώντας στάση στενής συνεργασίας με τον Δήμο Πατρέων, σχετικά με το πάγιο αίτημα της πλήρους υπογειοποίησης της γραμμής.


Υπογειοποιούνται 5,16 χιλιόμετρα στο αστικό κομμάτι της Πάτρας, ενώ φαίνεται να επιτυγχάνεται, οικονομικά, και η ικανοποίηση του Δήμου, μέσα από «Διάλογο Ανταγωνισμού» με τις ενδιαφερόμενες εταιρίες, οι οποίες θα κληθούν να καταθέσουν το ενδιαφέρον τους και στη συνέχεια να διεκδικήσουν το έργο. Στις 21 Ιανουαρίου θα γίνει η αποσφράγιση των φακέλων τους και θα προκύψουν αυτές που θα περάσουν στη β’ φάση του διαγωνισμού.


Ο ΔΡΟΜΟΣ

Την περίοδο αυτή όμως, κυοφορείται, σε υψηλό κυβερνητικό επίπεδο και η επίσημη έναρξη του «παγωμένου» δρόμου Πάτρα – Πύργος. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες της εφημερίδας «Πελοπόννησος», εξετάζεται η ανακοίνωση έναρξης των κατασκευαστικών εργασιών μαζί με το σιδηροδρομικό έργο.

Σε αυτή την περίπτωση ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα είναι αυτός που θα ηγηθεί του κυβερνητικού κλιμακίου, το οποίο θα βρεθεί στην περιοχή, μαζί βέβαια με τον υπουργό Κώστα Καραμανλή.


Ο ΧΡΟΝΟΣ

Το πιθανότερο σενάριο, για τον χρόνο που αυτό θα συμβεί, είναι στο τέλος Ιανουαρίου με αρχές Φεβρουαρίου, αφού διακαής πόθος του κυβερνητικού επιτελείου είναι, αυτή τη φορά, το νέο έργο της Ολυμπίας Οδού να έχει ξεκινήσει κι όχι να δοθεί η αίσθηση, πως για μία φορά ακόμα… θα ξεκινήσει και έτσι να χαθεί «επικοινωνιακά».


Πηγή: pelop.gr - Δημήτρης Τριανταφυλλόπουλος

0 views0 comments